PREMIS FIRHÀBITAT 2023
En el marc de la tercera edició de Firhàbitat es convoca el Concurs de tesines pels alumnes dels Màsters de Bioconstrucció i Ecoarquitectura de la Fundació Universitat de Girona i Firhàbitat.
Objectius
La Fira de la Bioconstrucció i l’Eficiència Energètica, conjuntament amb la direcció del Màster de Bioconstrucció i Ecoarquitectura de la Fundació UdG i Ecoarquitectura Gabi Barbeta organitza el concurs per a alumnes que han cursat les diferents edicions dels màsters esmentats, amb l’objectiu de premiar a les millors tesines presentades, donar-los més visibilitat i continuar donant un impuls a la Bioconstrucció.
Qui hi pot participar?
El concurs està dirigit a exalumnes del Màster de Bioconstrucció i Ecoarquitectura de la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació, que hagin presentat la seva tesina final de màster.
El jurat valorarà diversos aspectes com la innovació tècnica i creativa en el camp de la bioconstrucció, la qualitat de la presentació de la tesina o la facilitat de poder aplicar el projecte en obres actuals.
Quins seran els premis?
Entre els participants es lliuraran tres premis amb diners en metàl·lic, un diploma acreditatiu i la inscripció gratuïta a les formacions de Firhàbitat del proper curs.
Els premis es lliuraran el proper dissabte 3 de juny a les 7 de la tarda en el marc de Firhàbitat.
Consulta aquí les bases